Min kæreste skriver “hvor er du???” hele tiden, og hvis jeg ikke svarer med det samme bliver han sur. Jeg ender med at sende billeder af bussen, gaden, mit ansigt, bare for at bevise jeg ikke lyver. Når jeg er sammen med mine venner er jeg hele tiden bange for at få en besked fra ham. Jeg er vildt bange for at han går fra mig.