Han truer mig ikke sådan direkte, men siger sådan noget som “jeg har jo stadig screenshots”. Og hvis jeg bare skriver med en ven om ham, så kommer der nærmest med det samme en besked fra ham, som om han holder øje eller bare kan mærke det. Det gør mig seriøst utryg.
Jeg er begyndt at være bange for bare at bruge min telefon normalt. Jeg sletter gamle chats og tjekker alting igennem, inden jeg skal sove. Det er ærligt sygt, at en skærm kan føles som et sted, man ikke engang er tryg, selvom det er min egen telefon og den ligger i min hånd.