Mine forældre skændes stadig, og jeg bliver hele tiden blandet ind i det. Jeg får sådan nogle beskeder som “kan du ikke lige snakke med din far?” eller “sig til din mor, hun skal stoppe”. Det ender altid med, at jeg bliver en eller anden mellemting mellem dem, selvom jeg egentlig bare prøver at passe mit eget liv.
Når jeg prøver at sige, at jeg ikke orker det mere, bliver der bare helt stille, og så sidder jeg tilbage med dårlig samvittighed. Det føles som om, jeg hele tiden skal vælge side, selvom det eneste jeg egentlig har lyst til, er bare at få ro.