Dengang jeg var 16, forsvandt mine venner sådan stille og roligt. Jeg forstod ikke hvorfor, før jeg fandt ud af at min kæreste havde skrevet fra min konto og lavet mig til den irriterende, jaloux type. Han sagde det var for at “beskytte os”. Jeg skammede mig så meget, at jeg ikke engang turde forklare sandheden. Jeg savner mine venner.