Jeg ved godt det er min egen skyld men det gør mig ked af det når min mor siger jeg er for meget og umulig og når hun griner af mig når jeg er ked af det og når hun siger jeg er dum. Jeg ville ønske jeg ikke var dum. Jeg synes det er svæt at alle de andre i klassen har det godt med deres forældre. Gid jeg var et andet barn.